Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

LISTA NAGRODZONYCH PRAC

24.06.2024

Jak co roku zakończyliśmy zajęcia plastyczne dla dzieci na plenerze malarskim. Tym razem wyruszyliśmy do pięknego Szydłowa – „Polskiego Carcassonne,” prawdziwe średniowiecznego miasta otoczonego murami. Pięćdziesiąt jeden osób, tylu uczestników po przybyciu na miejsce wyruszyło zwiedzać miasto i zbierać materiał do prac malarskich.
Na miejsce zbiórki wybraliśmy piękną drewnianą wiatę między starymi murami a średniowiecznym kościółkiem. Wszystko było pięknie, dopóki pogoda nie spłatała nam figla, niebo zrobiło się granatowe, a wielkie krople zaczęły spadać na nas i nasze prace. Musieliśmy szybko zbierać rozłożone płótna i szukać schronienia w okolicznych budynkach.

Dzięki niezwykłej uprzejmości właścicielki klimatycznej kawiarni Stary Ratusz Szydłów Bistro Coffe & Wine Bar, która użyczyła nam przestrzeni swojego miejsca mogliśmy kontynuować plener w bezpiecznym, ciepłym miejscu. Dzieci, ich rodzice i inni uczestnicy wycieczki zajęli miejsca, gdzie kto mógł i tworzyli prace, które możecie podziwiać w poniższej galerii. Kawiarnia ta, to nie tylko miejsce, gdzie można wypić kawę i zjeść ciastko, ale też przestrzeń, gdzie właścicielka prowadzi warsztaty cukiernicze w których akurat w tym dniu grała główna rolę śliwka, symbol Szydłowa. Można je zobaczyć nie tylko na pięknych magnesach przywiezionych na pamiątkę, ale i w pracach uczestników pleneru.

Pogoda nam nie dopisała, za to obiad w Stefie Dobrego Smaku w Staszowie już wynagrodził ulewę w Szydłowie, a ruiny zamku w Rytwianach oraz plac zabaw imitujący zamek poprawiły wszystkim humory i zakończyły plener radośnie. Na zakończenie dnia wykonaliśmy wspólne zdjęcie zarówno przy ruinach zamku jak i z wykonanymi pracami przez uczestników wyjazdu.

Jak obiecaliśmy w najbliższym czasie udostępniona zostanie wirtualna galeria prac wykonanych podczas pleneru, a najpiękniejsze prace zostaną nagrodzone.

W załączniku znajduje się lista dzieci, których prace zostały nagrodzone. Serdecznie gratulujemy małym artystom i zapraszamy po odbior prac, które będzie można odebrać w dniach  8 i 9 lipca w godzinach 7:30 -15:30 w biurze organizacyjnym MDK Kolbuszowa.

Galeria

24.06.2024, 14:53

Galeria zawiera 89 zdjęć.